Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
bij mij zijn een keer planten in beslag genomen en stonden in de tuin
Zegt meneer agent waarom doe je het niet in een tentje
heeft niemand er last van. Is alweer 8 jaar geleden maar toch.
Ik heb wat blad weg gehaald aangezien de blad het licht tegen hield bij de nieuwe scheuten ook heb ik mijn lamp op 80cm van de plant gedaan. 20200308_152751.jpg20200308_153020.jpg
Gr Pantera
Heb even terug gekeken in mijn notities daar kwam ik uit op 17 dagen!
Ik moet wel zeggen dat dit sugar punch zaden waren van voordat ze lang uitverkocht zijn geweest! Of het precies hetzelfde geworden is geen idee!
Gaat helemaal goed komen hoor na een week of 2,5 gaat er nog een extreme groei komen! Scrog gaat mooi dicht zitten!
Wel is 5 weken voorgroei lang idd!
Ik heb ze toen na een dag of 18 omgezet zonder scrog
Wacht maar als ze in de bloei schieten, dan is dat net zo vol.. Met 4 potten in de hoeken en 1 in het midden was het net ook mooi vol geweest maar ik las eerder dat je ze bewust zo hebt neergezet ivm lichtspreiding..
heb klein beetje blad verwijderd omdat ik de indruk krijg dat de nieuwe scheuten te weinig licht krijgen en volgens mij mag er nog wel meer blad verweiderd worden maar wil eerst even paar dagen afwachten voor ik te veel blad weg haal
Later meer foto.s
Pas op met eventuele infraroodverlichting van de camera tijdens de licht uit periode... Neem van mij aan dat ze voor problemen zorgen... (Zie kweekverslag Purple haze)
Ja daar heb ik een oplossing voor heb de camera en wifi versterker aan gesloten op de tijd klok van de lamp dus donker ook camera uit en wifi versterker.
Lijken idd bijna ballen...! Ik heb gisteren nieuwe zaden besteld het is toch niet de sugar punch geworden maar de silverfields!! deze ook nog niet eerder gekweekt
Comment